Me presento desde Santurtzi


Tabasco

New Member
aupa haurrekin! Nola gertatzen da ostalaria? Hemen aurkezten naiz foro honetan Soria lagun bat gomendatzen dut eta esan zidaten vibes ona zela eta, batez ere, biki onenekin hahaha 650 suzuki ditut motobasco.jpg
Santurtzitik nago eta foro honetan etorri naiz dena irakasteko, nahiko smart naizelako hahaha baino bizikleta gehiago izan baitut Titulu espezifiko bat dut txinparta termikoan eta pneumatiko guztiek baino

beraz, ezer ez, haurrek, anaiak, kaka egiten dizut eta forumean ikusi!
 

Jesus Saba

Member
Perfil Baneado perteneciente al mismo usuario con falta reiterativas de respeto.No se permitira mas.
ya era hora de que aparecieras por aqui!!!!!
 

riejuana

New Member
Perfil Baneado perteneciente al mismo usuario con falta reiterativas de respeto.No se permitira mas.
vienvenido!!! al fin te rejistras tus muertos ya hera ora
 

R31G4nd0lf

New Member
Supongo que sera de coña, porque siendo euskalduna no he sido capaz de entender nada de lo que has escrito JAJAJAJAJAJAJAJAJJA
 

xabi_bilbo

Well-Known Member
Cada día sorprendes más de lo imbecil que puedes llegar a ser , tu estupidez no tiene límites .
Te crees que me insultas por ser Vasco pero lo único que consigues es que me ría de ti, eres penoso .
PD: lo de la sv se te ha quedado un poco antiguo jajajaja ya no la tengo y si me saque el A y me compre una moto de verdad jajajajaj



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 

Tabasco

New Member
Perfil Baneado perteneciente al mismo usuario con falta reiterativas de respeto.No se permitira mas.
Cada día sorprendes más de lo imbecil que puedes llegar a ser , tu estupidez no tiene límites .
Te crees que me insultas por ser Vasco pero lo único que consigues es que me ría de ti, eres penoso .
PD: lo de la sv se te ha quedado un poco antiguo jajajaja ya no la tengo y si me saque el A y me compre una moto de verdad jajajajaj



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Baina zergatik deitzen didazu ergela? Zer egin dizut? Kaka egiten dizut zure hildakoen hildako guztiei, zure auzora ere bonba bat jarri behar dut. Gerturatzen ari zaizkit, foro honetan faltan tratatuko zituztela eta hotza termiko eta pneumatikoak bezalako gauza baliotsuak erakusteko etorri naizela. motozikletak ...
oinez eta zuk zurzan
 

Jesus Saba

Member
Perfil Baneado perteneciente al mismo usuario con falta reiterativas de respeto.No se permitira mas.
Tabasco no hagas ni caso, a mi tambien me atacaron sin razon alguna, pasa y ya esta, un saludete
 

Arriba